Sahabat

Halaman

19 Oktober 2020

Chapter 10 : Oktober 2020 ~ Page 293 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, Oktober 19, 2020

Assalamualaikum wbt


Isnin : 19/10/2020

PKP / MCO : Hari Ke-216


Kerja. Pkpb pun dah masuk hari ke enam. Diharapkan Encik Covid cepat-cepatlah beredar dari bumi ni. Kesian pada mereka-mereka yang terjejas. Walaupun aku kerja kerajaan, tapi suami aku kerja swasta... Dia pun walau masih di perlukan di tempat kerja namun tetap rasa sedikit terjejas. Tetap bersyukur dengan apa yang ada... Kami sedar yang ramai lagi kat luar sana terutama peniaga2 yang terjejas teruk akibat covid ni.

Tengahari ni nak drop off kat Parcelhub Mydin USJ dan juga J&T...

Tealive yang beli semalam... Aku bawa satu ke ofis hari ni. Sedap minum sejuk2.

Lama tak makan kari ikan klasik usj ni. Alang2 kak sariha nak ke sana, aku kirim la sebungkus. Sedapnya lahai... 

Masa dropoff barang kat Parcelhub USJ, aku singgahlah dalam Mydin jap. Cari apa barang yang perlu..

Malam masak megi ni pulak. Aksesori tu aku guna bahan2 stimboat.. beli kat Mydin tadi. Asheeedapppppp...


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review