Sahabat

Halaman

17 Oktober 2020

Chapter 10 : Oktober 2020 ~ Page 291 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, Oktober 17, 2020

Assalamualaikum wbt


Sabtu : 17/10/2020

PKP / MCO : Hari Ke-214

PKPB Selangor, Sabah, KL & Putrajaya : Hari Ke-4


Hari cuti. 

Aku ingat hari ni nak masak tapi dalam pukul 10 lebih Sue wasap aku ajak makan kat Kenny Rogers. Lapar Kenny Rogers katanya... Aku on jer lebih- lebih lagi dia yang nak belanja. Kami berdua jer, so okaylah kalau nak makan kat sana..

Aeon Mall Shah Alam

Sushi Aeon... SedapnyaaaaašŸ¤¤šŸ¤¤

Aku sampai dulu dari Sue. Eh. Ni rumah aku ke rumah dia yang jauh ni. Haha

Sedap. Lama tak makan kat sini...

Lepas makan aku dengan Sue cuci mata jap..


Dari Shah Alam terus ke Kota Damansara... Kedai Ustaz

Tapau Nasi Tiga Budak Gemuk


Malam goreng keropok kering untuk kudapan sambil tengok tv...


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review