Sahabat

Halaman

14 Oktober 2020

Chapter 10 : Oktober 2020 ~ Page 288 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Oktober 14, 2020

  Assalamualaikum wbt


Rabu : 14/10/2020

PKP / MCO : Hari Ke-211


Sekarang ni pagi-pagi je mesti nak makan makanan yang berat... Takperlah.. aku memang suka layankan tekak dan perut aku ni.. So hari ni aku rasa macam nak makan nasi lemak lagi. Kebetulan sebelum pergi kerja, tengok kakak yang meniaga celah lorong depan kilang kat Subang Dua tu dah buka, apalagi... singgah la aku kejap menapau. Biasa kalau aku pergi kerja, dia masih tak buka lagi. Memandangkan hari ni aku memang gerak lewat, so dapatlah aku singgah sini.


Lama kakak ni meniaga kat sini.. dulu zaman aku bujang, ofis aku tak jauh dari sini. Memang selalu aku membeli nasi lemak kat kakak ni... Makan panas2... Peh memang sedap... Nikmat.

Nasi lemak sambal sotong

Dah berapa hari ni aku tunggu barang aku tak sampai2. Stuck beberapa hari kat warehouse jnt. Tak boleh tahan perasaan, sebab barang tu lebih mahal dari oven 60liter yang aku beli aritu.. so aku turutkan la ke warehouse jnt tu. Self pickup..

Camni rupanya diorang sorting barang sebelum hantar pada pengalamat.

Kejap je diorang ambil barang aku. Kalau aku tau, awal2 lagi aku dah pergi ambil.



Diorang belikan cheeseburger untuk aku. Alhamdulillah.

Jajan aku petang ni...

Malam aku masak daging pekasam yang mak aku bagi. Alhamdulillah... Sedap dan kenyang...


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review