Sahabat

Halaman

18 Oktober 2017

Aktiviti di Gold Coast Morib

By Dalia Hassan at Rabu, Oktober 18, 2017

Assalamualaikum wbt...

Ni salah satu aktiviti Geng Outdoor Subang Jaya. Kebetulan masa ni Ila dapat voucher untuk aktiviti kat Gold Coast ni dengan harga murah, so kami semua pun dapat menikmati aktiviti dengan harga yang berbaloi.

Alang-alang dah sampai sini, aku bawak la sekali anak aku si Arissa tu.. dia memang hantu air... pantang jumpa air, memang kalau dah terjun kolam tu susah nak panggil dia naik.

Sampai-sampai je terus selfie...

kemain suka lagi dia...


Sementara si Arissa main dengan air, kami semua pergi buat aktiviti lain. Arissa aku tinggalkan dengan kawan kak bib yang bawak anak dia juga mandi kat situ.









Aku tak mampu buat benda alah ni.. tangan nak mampu nak tampung berat badan. hahah!



Lepas ber flying fox dan buat halangan, kami berkayak pulak... aku kayak berdua  dengan anak aku...









Okey. Aktiviti habis. Berhiphip horey la kami....

Walaupun muatan berat nak melompat, sikit pun jadilah asalkan nampak bayang...

 * Sebenarnya kat voucher tu banyak lagi aktiviti yang kami boleh buat. Tapi memandangkan masa pun tak cukup, so kami buat mana yang menarik jer... Boleh jer sebenarnya nak sambung keesokan harinya, tapi hari kerja, memang tak boleh nak buat apa la... takper.. yang penting kami enjoy!!!! Dan lepas gerak dari sana, kami terus g makan2 ikan bakar kat Bagan Lalang....




























0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review