Sahabat

Halaman

02 April 2017

Hiking @ Bukit Broga 5.0, Semenyih Selangor

By Dalia Hassan at Ahad, April 02, 2017
Assalamualaikum wbt..

Kali ni aku naik Broga berdua jer dengan asben aku. Itupun tak plan awal. Dah dalam kereta tiba2 perancangan asal terpaksa dibatalkan, so kami terus ambik keputusan untuk ke Broga. Time ni orang pun tak ramai, mungkin masa aku sampai tu dah agak lewat, orang pun dah ramai balik.

Kali ni aku tak pergi sampai puncak terakhir... mula2 ingat macam nak pergi jugak tapi bila fikir-fikir balik, rasa malas pulak. Itupun sebab bila tengok macam orang dah lengang dan ramai yang dah turun masa kami naik tu... mana tak nya, biasa lepas subuh kami dah mula naik... tapi kali ni kami gerak naik dah pukul 10 lebih. kesiangan teruk. haha

Pendakian kali ni juga kami ikut laluan yang baru dibuka. Kiranya first time juga la ikut jalan ni.. Agak semput jugalah sebab pacak. tapi layan jer la...
























Tu je yang mampu aku cerita. Ni gara-gara update lambat la ni, dekat 2 tahun baru update nasib baik la boleh setkan ke tarikh asal.. nak tulis apa pun tak ingat dah.. (tarikh tulis entry ni pada 16/9/2019 - selepas 2 tahun kau!!!)

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review