Sahabat

Halaman

26 Januari 2018

Aktiviti Di Bangi Wonderland

By Dalia Hassan at Jumaat, Januari 26, 2018

Assalamualaikum wbt...

Korang pernah dengar Bangi Wonderland? Ya.. aku pun baru dengar dan baru tau pasal Bangi Wonderland ni, itupun sebab diorang viralkan pasal promosi siapa yang sambut birthday bulan Januari dan Febuari masuk percuma dengan syarat bawak sekurang2nya sorang untuk masuk ke BW ni.. dan orang yang dibawa tu pulak, akan dapat diskaun untuk tiket masuk tu. Kira berbaloi lah kan?

So macam biasa, kami Geng Outdoor Subang Jaya buat perancangan untuk kesana.. dan tarikh 26/1 menjadi pilihan kami.. masing-masing ambik cuti, sebab taknak terlalu sesak pada hari cuti..

Permainan kat sini memang 100% berkaitan air.. so memang kami tak bawa henpon, serik rasa masa pergi Gold Coast aritu henpon aku masuk air, sampai ke hari ni aku tak sempat nak repair. Mahal. Frust pun ada... So kebanyakan gambar aku guna action kamera aku.. memang video yang banyak...

Meh la tengok...

Ni sebelom henpon simpan dalam locker...
syokkk woooo... main slide pastu kepala yang terjunam dulu kat bawah...



Riang ria kanak-kanak








0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review