Sahabat

Halaman

14 Januari 2017

Hiking @ Denai Tiga Puteri, Kota Damansara

By Dalia Hassan at Sabtu, Januari 14, 2017

Assalamualaikum wbt..

Ni cerita masa aku panjat Denai Tiga Puteri tempohari.. Sebenarnya jarak dari rumah aku nak ke starting point Denai Tiga Puteri cuma 6.2km jer... tapi asyik bertangguh jer, baru ni dapat masuk ke sana.

Ada kawan2 aku yang kata, trek kat sana macam berpusing sikit. Kalau tersalah masuk jalan, akan berpusing semula ke jalan yang sama.. tapi hasil dari usaha aku bertanya jalan kepada sesiapa jer yang aku selisih, Alhamdulillah kami tak sesat...

Uncle dan Aunty ni peramah dan baik.. Dia temankan kami dari laluan temuan sampai ke persimpangan laluan sahabat...




sampai puncak jer, terus bukak bekalan... laparrr... hehe!




lepas makan, tengok kat sebalik lalang2 tu macam ada jalan... tembus kat sebelah sini... eh! cun jugaklah sebab kat sebelah sana tu macam ramai je orang... kat sebelah sini takder orang.. kami jer berempat yang ada.. senangla nak posing..  lagipun kat sebelah sana tu macam dah biasa je orang ambik gamba...


muka tak nampak, itu tak penting...






dengan encik asben yang punya minat yang sama...




merenung masa depan...








Tewasnya seorang SUPERMAN! muahahahahahahahahahah!

Ko ni dah kenapa Dalia???

macam cover album plak..

Apa yang pasti, kalau ada masa terluang memang aku akan selalu panjat bukit ni... saja nak bagi tambah koleksi folder aku. Haha!




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review