Sahabat

Halaman

01 Disember 2017

Hiking @ Denai Tiga Puteri 3.0

By Dalia Hassan at Jumaat, Disember 01, 2017
Assalamualaikum wbt

Kali ni kami ke Denai Tiga Puteri berdua jer dengan Yatz.. cukuplah untuk menghilangkan rasa gian. Tapi sebenarnya masa ni aku tak berapa sihat tapi aku gagahkan jugak biar berpeluh sikit badan ni. Barulah sihat.

Pagi-pagi lagi sebelum gerak aku tapau dulu KFC breakfast siap-siap. Aku ni sejenis yang tak boleh lambat makan skit, nanti mula la perut buat hal. Gastrik. Mengada-ngada sungguh. Tapi takper la, kita sayangkan perut kita.... hehe


Belum sampai puncak lagi dah keluarkan bekalan. Ni gara2 perut dah mula menunjukkan tanda-tanda nak mogok la.

Abaikan jer la mata sis yang sembap tu.

Bila nak ambik gambar berdua, time ni la kami bersikap peramah... sebab nak mintak tolong orang ambikkan gambar kami.


Ko dah kenapa Yatz tido kat situ?


Kat puncak kita sambung makan lagi...


Oklah. Tu jer nak cerita. yang penting kenangan tu ada diabadikan kat blog aku ni untuk kenangan dimasa tua. ecewahhhh!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review