Sahabat

Halaman

12 Oktober 2020

Chapter 10 : Oktober 2020 ~ Page 286 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, Oktober 12, 2020

Assalamualaikum wbt


Isnin : 12/10/2020

PKP / MCO : Hari Ke-209


Aduh. Pagi-pagi lagi perut dah minta isi. Laparrrr.. rasanya malam tadi aku makan dah bekal yang mak aku bagi tu. Mungkin aku lupa nak baca doa kut.

So pagi2 lagi lepas punch card aku terus pergi kantin. Intai apa yang ada...



Ayam ni nampak menyelerakan, kan. Tapi aku tak beli pun..



Beli ni jer...



Sebelum balik, singgah kedai kek jap cari bahan2 buat kek.

Singgah speedmart sebaris kedai kek tu..


Pembelian panik ke apa ni? 

Jumpa gak apa yang aku cari. 

Kek minggu lepas beli kat Mydin. Malam ni baru sempat makan...


2 comments:

Roziah @ Cie berkata...

terus rasa lapar tengok makanan. hahaha

Dalia Hassan berkata...

Roziah Muhammad Nor ... hahaha!

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review