Sahabat

Halaman

02 Oktober 2020

Chapter 10 : Oktober 2020 ~ Page 276 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Oktober 02, 2020

 Assalamualaikum wbt


Jumaat : 02/10/2020

PKP / MCO : Hari Ke-199


Kalau semalam lapar Nasi Ambeng, hari ni aku lapar Nasi Lemak Sambal Sotong pulak.. macam-macamlah aku ni kan? 

Singgah beli nasi lemak kat usj 14. Serius tak sedap. RM6, tapi badan sotong langsung tak nampak.. janggut sotong je ada.. itupun kecik2.. tak berbaloi aku rasa...

Cuci kereta, cuci enjin sekali...


Balik kerja singgah Bake With Yen jap beli bahan buat kek.. nak siapkan tempahan orang...


Alang-alang dah ke Kota Damansara, singgah uptown jap beli Nasi Tiga Budak Gemuk. Favourite sangat ni walau kadang-kadang potongan ayam yang aku dapat tu menyakitkan hati. haha

Alhamdulillah kali ni aku dapat ayam yang bukan tulang semata...

Tapau makan kat rumah sambil layan tv..


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review