Sahabat

Halaman

13 Oktober 2020

Chapter 10 : Oktober 2020 ~ Page 287 Of 366

By Dalia Hassan at Selasa, Oktober 13, 2020

 Assalamualaikum wbt


Selasa : 13/10/2020

PKP / MCO : Hari Ke-210

Hari ni sama macam semalam. Pagi-pagi lagi perut dah lapar. Dan macam semalam juga, lepas punch card terus pergi kantin, intai apa makanan yang ada.

Menu biasa. Tak ada yang menarik. Bosan gak selalu sarapan benda yang sama.

Akhirnya ambik nasi lemak dan sosej. Tapi tak tau la kenapa tak boleh lalu kat trkak sangat. Ngada2 betul.

Tengahari aku lari jap pergi pos barang customer kat Parcelhub Mydin USJ...

Petang sebelum balik rumah, aku singgah KK Mart jap... Keluarkan duit kat mesin MEPS... Duit dalam tangan dah tak berala nak ada...

Lepas keluar duit, aku pergi makan dulu. Lama dah tak makan kat sini. So okaylah kan.. aku order nasi goreng ikan masin dengan tomyam daging...

Tapi....

Ya Allah ni tomyam ke apa ni??? Takder rasa tomyam langsung! Macam air cili pastu ada rasa daun ketumbar.  Dulu aku selalu je makan kat sini, dan tomyam dia masa tu memang sedap. Tapi kali ni??? Frust sangat aku...

Tomyam apa macam ni. Memang aku takkan datang kedai ni lagi. Frust


Sampai rumah kudap2 bawang putih goreng ni.....

Dan perabihkan ciskek ni...




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review