Sahabat

Halaman

03 Oktober 2020

Chapter 10 : Oktober 2020 ~ Page 277 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, Oktober 03, 2020

Assalamualaikum wbt


Sabtu : 03/10/2020

PKP / MCO : Hari Ke-200



Dilemma aku. Nape la tak bole knci tayar basikal aku ni.. ketat. hahah.. kalau tak pagi ni boleh juga aku keluar berbasikal...

Sarapan keropok lekor yang Cik Din bagi...

Merempit ke BAGUS jap. Ada bahan kek yang aku lupa nak beli masa pergi Bake With Yen semalam

Singgah Speedmart jap beli aiskrim potong... rasa macam gian pulak nak minum ni...

Hari ni masak Gulai Tempoyak Ikan Patin yang aku beli pada anggota balai USJ 8, Tijah.

Ya Allah sedapnyaaaaaa. Pandai betul aku masak.

Petang aku pergi Pasar Malam kat Subang Dua jap.. lama betul aku tak datang sini.


2 comments:

Kak Wawa berkata...

petang-petang makan kopok lekor sedap tu. hihi

Dalia Hassan berkata...

Kak Wawa .. ya betullll!

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review