Sahabat

Halaman

18 Oktober 2020

Chapter 10 : Oktober 2020 ~ Page 292 Of 366

By Dalia Hassan at Ahad, Oktober 18, 2020

 Assalamualaikum wbt


Ahad : 18/10/2020

PKP / MCO : Hari Ke-215


Lama sangat dah aku tak bersukan. Kemalasan semakin menjadi-jadi. Lemak semakin berjaya diternak dan membuahkan hasil. Kurus? Dalam mimpi jer la...

Hari ni aku masak ikan baung salai masak lemak cili api. Sedap memang sedap tapi tak sesedap air tangan mak aku...


Tak lengkap rasanya pengumpulan lemak hari ni kalau tak ditambah dengan karbo yang lebih tinggi. Tengok kat Foodpanda Tealive buat promosi, amik la terus tiga jenis. RM15 je termasuk deli caj.


Aku dah tambah lemak dalam badan, aku buatkan sambal untuk orang diet pulak (akunya tak diet).. sambal ikan tamban ni aku tak gunakan gula tapi guna stevia.

Siap untuk penghantaran esok..

Settle dibalut dengan bubblewrap. Free gift pun ada, eye mask dah mask extender (while stock last)

Tu je cerita untuk hujung minggu ni.

Sangat membosankan, kan?


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review