Sahabat

Halaman

09 Oktober 2020

Chapter 10 : Oktober 2020 ~ Page 283 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Oktober 09, 2020

 Assalamualaikum wbt


Jumaat : 09/10/2020

PKP / MCO : Hari Ke-206


Hari ni gerak pergi kerja dari Conezion... So aku gerak awal sikit la... Takut jem.. tapi tak jem pun..

Ready untuk di dropoff kan kat Parcelhub Mydin Usj dan juga J&T

Lengang je jalan. Kalau tau gerak je lambat sikit.. Sebelum pukul 7 aku dah sampai IPD... Hebat. Haha


Rezeki hari ni. Sarjan Adam bawak makanan banyak. Alhamdulillah... Kenyang kami. Haha. Paling penting, jimat duit nak beli makanan.



Tengahari aku pergi Parcelhub Mydin jap untuk dropoff barang Shopee. Aku dah baik dah dengan adik yang keje sini.. kalau tak ada orang lain, memang kami berborak panjang. 

Alang2 dah sampai Mydin, masuk la dalam tu kejap. Ni antara kelemahan aku. Pantang tengok kek. Nak membeli saja. Lupa diri yang sendiri pun jual kek. Haha


Roti pun sama...

Potongan terakhir puding koktail yang cik adam bawak tadi. Nyummmm!


Malam aku pergi mendobi jap.. seawal pagi esok nak balik kg... 

Sementara tunggu baju siap cuci, aku pergi kepci dulu.. tapau... Laparrrr



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review