Sahabat

Halaman

24 Jun 2020

Chapter 6 : Jun 2020 ~ Page 176 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Jun 24, 2020
Assalamualaikum wbt


Rabu : 24/06/2020

PKP / MCO : Hari Ke-99


Pagi ni masak makaroni goreng inspired by Cafe UTM Space Jalan Tun Razak. Dulu aku suka betul makan makaroni kat situ. Tapi sekarang bangunan tu bukan lagi kepunyaan UTM dan cafe tu pun dah bertukar tuan... 


Ni kerepek yang beli kat Puan Najah semalam. Aku bangun tidur tengok setengah dah abis anak2 aku makan.

Waktu rehat sempat gak aku perfi Mydin jap

Balik dari Mydin baru sempat makan Nasi Dagang yang Seha belikan. Alhamdulillah rezeki aku hari ni.

Balik rumah aku tak masak dah.. anak2 kata diorang kenyang sebab banyak makan makaroni yang aku buat pagi tadi. Tapi yang peliknya, bila aku keluarkan kek marble yang aku beli kat Mydin tadi, masing2 berebut makan. Kejap je licin... 

Bertambah pelik bila diorang mintak aku bakarkan otak2.

Aikkkk?
 Tadi kata dah kenyang????

….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



24/06/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review