Sahabat

Halaman

11 Jun 2020

Chapter 6 : Jun 2020 ~ Page 163 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, Jun 11, 2020

Assalamualaikum wbt


Khamis : 11/06/2020

PKP / MCO : Hari Ke-86

Hari ni merempit pergi kerja. 

Asalnya aku nak pergi cari Nasi Kerabu yang Nieza makan semalam. Nampka menarik betul Nasi Kerabu dia. Berbekalkan dengan panduan yang diberikan Nieza, aku cuba la cari tempat yang jual tu, tapi tak jumpa. Last2 aku pergi tapau Nasi Lemak Carlos kat USJ... aku mintak letak daging, tapi tak tau kenapa bau daging tu kuat.. macam bau daging kambing pulak. Oleh sebab was-was, aku tak makan la...

Nasib baik memang ada bawak megi ni dari rumah... makan ni jer la kat opis

Biskut Dahlia ni aku beli kat S.I Ruzita. Memang pelanggan tetap dia setiap tahun aku ni. Sedap. Cair kat dalam mulut...

Snake Plant ni Kak Sariha bagi. Seronok betul aku dapat. hahah. Nak beli mahal...

Malam2 masak  jemput-jemput air panas. Cicah dengan rendang ayam dan sambal kacang. Peh! Sedapnya.. sapalah yang masak ni. Pandai betul. haha!

….......................................................................................................................................



SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



11/06/2020




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review