Sahabat

Halaman

06 Jun 2020

Chapter 6 : Jun 2020 ~ Page 158 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, Jun 06, 2020
Assalamualaikum wbt


Sabtu : 06/06/2020

PKP / MCO : Hari Ke-81

Hari ni seharian aku fokus kat mask extender jer. Tapi sempat juga la aku masak Ayam Salai Masak Lemak Cili Api. Ayam tu aku salai sendiri guna oven aku yang suhu dah rosak tu. Ada juga le kegunaan lain. Hehe

Bersepah2!

Ayam Salai Masak Lemak Cili Api. Tak sama la dengan air tangan mak aku. Isk... Rindunya...

Kalau tengahari tadi aku makan dengan nasi, sebelah malam pulak aku makan dengan mee kuning. Nampak kan merah2 kat mee kuning tu... Sebab bercampur dengan kuah yang menggunakan kunyit. Gitu le jadinya.

 Telan je laaaa...

….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



06/06/2020



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review