Sahabat

Halaman

19 Jun 2020

Chapter 6 : Jun 2020 ~ Page 171 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Jun 19, 2020
Assalamualaikum wbt


Jumaat : 19/06/2020

PKP / MCO : Hari Ke-94

Hari ni semangat berkobar-kobar sikit... Lepas kerja hari ni aku nak gerak balik Johor. Alang-alang sekolah tak start lagi, aku ingat nak ambil anak-anak aku bawak balik Subang. Diorang pun bila mama kata nak ambik bawak balik SUbang, kemain excited lagi.



Pagi pergi singgah Restoren Klasik kat USJ 1 jap cari sarapan. First sekali aku nampak Cik Tapai ni. Ya Allah sedapnya, lama aku tak makan. 


Beli Spagethi untuk sarapan...

Mango Fresh Milk yang aku bawak dari rumah.
Sebenarnya hari ni aku dah mintak kat bos aku untuk balik awal.. Waktu rehat pukul 12 lebih aku dah gerak dah ofis menuju ke selatan.

Sampai Seremban, hujan lebat pulak. Tak semena-mena mata aku jadi mengantuk. Singgah RnR Seremban jap, rehatkan mata.

Kat depan tandas Petronas RNR Seremban... Pokok Viral ni... merimbun. Gerammmmm je aku tengok. Hahaha

Tapau Dunkin Donut dulu... mestilah Bavarian pilihan aku.. favoutite tu. ahahaha

Cantiknya awan...

Sampai kampung.. tanah yang di sodok tu tak settle lagi...

Keluar jap cari mee bandung. Mee bandung yang aku biasa beli tu tutup pulak.. frust rasa... mee bandung dia sedap. mee bandung yang aku beli ni tak sedap. hahaha

Durian frozen.






malam2 asben tapau burger

Lenanya Si Kacaque tidur


….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA


19/06/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review