Sahabat

Halaman

10 Jun 2020

Chapter 6 : Jun 2020 ~ Page 162 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Jun 10, 2020
Assalamualaikum wbt


Rabu : 10/06/2020

PKP / MCO : Hari Ke-85


Kerja hoi! Tak banyak nak cerita hari ni.. Terlalu sibuk... Kerja hakiki dan kerja sendiri. 

Settlekan untuk penghantaran kepada pembeli yang guna Shopee...
Hal siang hari ni memang aku tak dan nak cerita.. Makanan pun tak sempat nak makan. Nasib baik perut aku ni mampu bertahan... Tak gastrik.

Balik kerja, sambung update blog. Banyak sangat dah tertinggal ni.. Sambil2 tu makan Chocojar yang aku beli dari Sue ni. Bekas macam ni RM13. Boleh tahan sedap, lebih2 lagi perut aku memang tak isi apa pun lagi hari ni. Memang ngam la... Ngap!!!! Senyap2... Diet? Tahun depan la start...

Pastu aku buat Mango Milk Juice ni.
 So yummmyyyyy!
Delicious.
Aummmmmm!



Daaaaaaaaaaaaa!

….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



10/06/2020







0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review