Sahabat

Halaman

05 Jun 2020

Chapter 6 : Jun 2020 ~ Page 157 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Jun 05, 2020

Assalamualaikum wbt


Jumaat : 05/06/2020

PKP / MCO : Hari Ke-80


Aku lapar Nasi Lemak Warisan Opah tapi dah berapa hari ni aku pergi sebelah pagi, tak buka. Hampa betul. So melencong cari nasi lemak orang lain. Tak tau la kenapa tak kena dengan tekak aku ni. 

Dapat dah mochi yang aku order kat Yatz. Kali ni aku beli perisa kacang merah pulak

Brownies Kak Wani bawak...

Donut pun Kak Wani bawak... Donut dia ni lain skit sebab dia campur kentang untuk lembutkan.

Dalam pukul 11 lebih mengulor jap cari makanan. Tak puas hati dengan nasi lemak yang beli tadi. Tak kenyang so aku makan Nasi Ayam kat Restoren Nasi Ayam Klasik kat Usj1.

Tapai Pulut Daun Getah. Favourite aku ni...

Tengahari rehat lama aku dengan kak wani pergi Mydin jap. Asalnya aku nak pergi drop off barang Shopee je tapi Sjn Adam kirim macam2 la pulak... Dah macam Personal Shoper pulak aku ni. Layankan jer la. Haha


Lepas rehat sambung fitik.

Tengok kat Mydin tadi mahal benor mangganya. Balik kerja nampak ada brother tu jual buah guna lori. 2kg RM10. Oklah tu. Boleh buat Mango Milk Juice lagi.. ngeeeee!

Kepci

Mango Milk Juice. Tak boleh move on la deyyyyy!

Malam menyiapkan benda alah ni pulak...

….......................................................................................................................................



SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



05/06/2020


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review