Sahabat

Halaman

22 Jun 2020

Chapter 6 : Jun 2020 ~ Page 174 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, Jun 22, 2020
Assalamualaikum wbt


Isnin : 22/06/2020

PKP / MCO : Hari Ke-97

Tak tau nak cerita apa hari ni. Tengok jer la apa yang ada.. Ni la padahnya kalau cita2 / azam nak menulis diari setiap hari untuk tahun ni, tapi seminggu sekali baru nak update... kumpul sekaligus untuk seminggu. Habis semua lupa... Tulis cuma berdasarkan gambar yang ada dalam gallery jer. 

Teruks!


Sebelum pergi kerja, aku masakkan Nasi Goreng Anakku untuk diorang. Memang diorang tu request nak makan nasi goreng jer hari2. 

Sampai opis, diorang ajak pergi sarapan kat Restoren Klasik USJ 1.. aku on jer... Spagethi la yang aku makan cuma masakan diorang hari ni tak tau la kenapa macam agak sedikit kureng. Nyesal pulak aku ambik ni. haha

Pencapaian aku sepanjang hidup. Pasang mentol lampu bilik anak aku... punyalah gayat nak panjat tangga.. seksa. hahahaha

Makanan diet aku... confirm kurus. Dalam mimpi...

Malam-malam makan durian lagi...

Menghabiskan stok makanan frozen dalam peti ais... kejap je settle bila anak2 ada kat sini.

….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



20/06/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review