Sahabat

Halaman

04 Jun 2020

Chapter 6 : Jun 2020 ~ Page 156 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, Jun 04, 2020

Assalamualaikum wbt


Khamis : 04/06/2020

PKP / MCO : Hari Ke-79

Hari ni aku off so bolehlah aku sambung mengemas bilik aku yang akan aku jadikan sebagai markas aku untuk Work From Home (WFH), tak kiranya untuk kerja hakiki aku atau kerja sambilan aku. 

Untuk meja dan kerusi tu aku guna jer la apa yang memang dah sedia ada kat kat rumah ni. Pada asalnya memang aku nak mencari satu meja ofis supaya suasana pejabat tu ada. Bila difikirkan semula.. tak payahlah nak membazir. Guna jer apa adanya...

Meja bulat kaca pun boleh jadi meja pejabat. Tak kisah lah kan asalkan ada.

Boleh gak la buat tempat lepak2 sambil main gitar. Langsir je aku tak sempat lagi nak cari langsir baru. Ingat nak beli je langsir yang belum berjahit tu.. boleh jahit sendiri. Tapi... Namtilah dulu... Lepas raya ni bajet banyak lari. Haha

Aduh. Aku tak boleh move on dengan Mango Milk Juice ni... Sedap sangat. Hari2 minum pun takper, selagi tak kencing manis. Haha

Keluar jap beli kepala paip. Kepala paip sinki dalam bilik air bilik aku tu dah loose. Kena tukar baru...

Balik singgah beli Nasi Ayam Penyet lagi...

….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



04/06/2020



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review