Sahabat

Halaman

18 Jun 2020

Chapter 6 : Jun 2020 ~ Page 170 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, Jun 18, 2020

Assalamualaikum wbt


Khamis : 18/06/2020

PKP / MCO : Hari Ke-93

Hari ni Sjn Adam bawa Rendang Daging.. Alhamdulillah... Memang favourite aku ni...

Sebelum sampai opis tadi aku singgah Restoren Klasik kat USJ 1 tapau spageti.

Kak Wani pulak bawak pulut dakap. Memang ngam la makan dengan rendang daging yang Cik Adam bawak tadi.


Petang Sjn Adam beli Nasi Goreng Kampung kat kantin IPD... Awal2 lagi dia dah cakap dia nak separuh je... Separuh lagi dia suruh aku abiskan...

Oleh sebab kat opis aku dah makan banyak, malam ni kat rumah aku buat Mango Milk Juice je.. Alhamdulillah sedap. Haha


….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA


18/06/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review