Sahabat

Halaman

23 Jun 2020

Chapter 6 : Jun 2020 ~ Page 175 Of 366

By Dalia Hassan at Selasa, Jun 23, 2020
Assalamualaikum wbt


Selasa : 23/06/2020

PKP / MCO : Hari Ke-98

Aku ni dah rasa badan aku ni lebih berat dari kereta aku. Lebar pun dah lebih lebar dari Encik Meja kat opis aku tu. Aduh. Pening kepala. Aku ngadu kat TIni... yer lah.. aku dengan dia sama nasib... berat badan makin berjaya mencapat peringkat yang paling tinggi. Akhirnya kami sama-sama buat keputusan untuk mulakan diet bermula Isnin depan. Sama-sama saling memberi semangat.

So... minggu ini adalah minggu makan apa jer yang kami rasa nak makan! haha!


Nasi Goreng Anakku Tabur Cili Padi mabeles untuk aku bawa bekalan ke opis hari ni.

Sampai ofis agak awal sikit... baru lepas hujan.. aku duduk dulu dalam kereta sambil dengar Suria.fm

Waktu rehat aku lari jap pergi Mydin. Ingat nak cari tanah, tapi stok takder. Penyudahnya aku beli anak pokok pandan.

Donut Big Apple untuk lunch

Beli Kerepek Pisang Tanduk ni dari Puan Najah

Balik rumah singgah beli Sushi 4u.. Si Arissa yang mintak nak makan sushi ni.

Nyum nyum!


….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA


23/06/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review