Sahabat

Halaman

05 Mac 2020

Lawatan Kerja Naib Pengerusi PERKEP Selangor Ke Subang Jaya

By Dalia Hassan at Khamis, Mac 05, 2020

Assalamualaikum wbt

Hari ni ada lawatan kerja timbalan pengerusi PERKEP Selangor ke Subang Jaya. Memandangkan untuk kali ni aku dah terpilih jadi AJK walau tanpa rela, so aku pun terlibat sekali la dalam majlis ni.

Oklah. Bercampur sikit aku dengan orang. Haha

Menuju ke Rumah Perkep



Ucapan dari YBHG Datin Baidzura

Demo make up dari MUA Qisnoe, isteri Ketua Bahagian BSPT SJ.


Jengah dapur jap, Kak Pah tengah prepare bahan2 untuk demo masakan.

Hebat Pn. Qisnoe . 

Jenguk lagi ke dapur... Almaklum perut dah mula lapar...

Banyaknya set makeup dia. 



Lepas makeup, tutorial pakai turban pulak..

Macam senang je . Cantik pulak tu

Cantik Cik Pah ni lepas makeup n pakai turban. Tapi kalau aku yang pakai mesti buruk.. muka besar. Haha

Demo masakan pulak oleh Kak Pah.. dia ajar masak Laksam.

Datin pun berminat.. banyak benda dia tanya Kak Pah sekaligus kami yang dengar ni pun dapat ilmu masak laksam walau entah bila tahun baru nak buat.


Siap!

Ok dah. Jom makan.
Sedap.
Kenyang.
Alhamdulillah

Ni video tutorial pakai turban dan juga demo masakan laksam yang sempat aku rakamkan.





0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review