Sahabat

Halaman

07 Mac 2020

Chapter 3 : March 2020 ~ Page 67 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, Mac 07, 2020
Assalamualaikum wbt

Sabtu : 07/03/2020

Hari cuti.. biasalah.. hari untuk bermalas-malasan....
Sarapan hari ni aku menghabiskan kek marble yang aku beli kat Yana Md Piah kelmarin.  

Dalam lebih kurang pukul 12 lebih, creampuff yang aku order pun sampai. Ni teringin punya hal la ni.. RM25 50biji. Murah kan? Krim dia pun banyak. Cuma satu je masalahnya... banyak2 ni takkan aku nak makan sorang? Gemuk arrrr

Walau makan camana banyak pun tapi kalau tak makan nasi, rasa macam tak kenyang pulak. So aku masak ikan pekasam ni.. dipenuhi bawang sampai tak nampak dah ikan pekasamnya. Tapi inilah yang paling sedap... nasi panas, ikan pekasam dengan kicap. peh! bertambah-tambah nasi, tak cukup sepinggan.

Creampuff yang semakin menyusut. Ada juga aku bagi jiran aku sikit. Malam aku jumpa Azni, ambik Crispy Spicy Peria kat dia, aku bagilah dia merasa sikit untuk dia dengan anak-anak dia.

Tengah standby pakaian untuk run esok, baru perasan satu kasut running pun takder kat rumah. Semua tinggal kat opis... sudahhhhh... takkan nak pergi opis malam-malam ni... memang takla kalau semata-mata nak ambik kasut run... takperlah. esok pakai jerlah kasut yang ada walaupun kebanyakannya dah reput.

Sentiasa menjadi idaman peria si hairul dengan fasha ni. Kalau leka makan, sedar2 boleh abis sebekas ni... 


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review