Sahabat

Halaman

25 Mac 2020

Chapter 3 : March 2020 ~ Page 85 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Mac 25, 2020

Assalamualaikum wbt

Rabu : 25/03/2020

PKP /RMO : Hari Ke-8

Buat pertama kali dalam sejarah aku keje dengan PDRM, tiada sambutan Hari Polis diadakan. Terasa janggal tapi apa nak buat. Itu yang terbaik dari menanggung risiko makhluk Allah yang di gelar Covid-19...

Buat keluarga, kawan-kawan, saudara mara dan para pembaca blog aku ni (kalau ada yang baca la...) yang mana bertugas sebagai anggota polis, Selamat Hari Polis buat kalian. Berjasa dan terus berjasa. Pada kala ini pun kami masih memerlukan jasa kalian untuk menentang musuh yang kami tak nampak.



Menu sarapan orang malas. Selagi coco crunch dengan susu tak habis, hadaplah hari-hari sarapan benda yang sama

Tengahari sis keluar jap beli barang dapur. Masa keluar ni dapat tau yang PM baru umumkan yang PKP dilanjutkan sampai 14/4/2020.. ermmm. Asalnya nak pergi kedai runcit, terus lencong ke Pasaraya Super Seven. Ingat nak cari buah sikit.

Pakai mask macam ni, nampak runcing pulak dagu sis yang double chin ni. Haha

Beratur dulu ikut turn. Pastikan pakai mask yer... Kalau tak pakai mask, jangan harap boleh masuk... Sanitizer pun disediakan sebelum masuk... Kena cek juga suhu badan. Kalau demam, korang balik je la rumah.



Antara barang yang sis beli.. memang kali ni aku banyak beli buah dengan sayur. Dah sampai rumah baru perasan lauk takder.
Haha

Balik masak terus sebab lapar.. buat mee sup simple. Guna bahan yang mudah dan murah. Nanti sis kongsi resepi kat entry lain.

Daaaaaaaaaaaaa!


……................................................................................................................................................................


SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



25/03/2020


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review