Sahabat

Halaman

02 Mac 2020

Chapter 3 : March 2020 ~ Page 62 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, Mac 02, 2020
Assalamualaikum wbt

Isnin : 02/03/2020

Sarapan aku pagi-pagi ni special sikit. Buah pulasan! haha

Buah pulasan macam ni yang sedang elok kalau nak makan... tak berair sangat... paling penting, kita dapat makan dulu sebelum kera-kera yang berkeliaran kat belakang rumah tu kerjakan.

Antara lauk tengahari aku.. ikan pekasam.. memang best.

Sup ayam pun aku buat sup bodoh-bodoh jer...
Siap masak aku pergi jemput Si Arissa pulak... sebulan sekali jemput dia balik sekolah...

Sempat order brownies untuk besday Arissa.. sebenarnya besday dia 4/3/2020 tapi aku awalkan sikit sebab esok aku dah nak balik Subang.

Buah duku tepi rumah aku... harap-harap sempat la makan sebelum kera2 tu kerjakan.

Dua beradik... Shitam dengan Oyen...

Malam- sambut besday pakai baju tidur jer... bolehlaaa...

Payah betul nak senyum depan kamera....


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review