Sahabat

Halaman

08 Mac 2020

Chapter 3 : March 2020 ~ Page 68 Of 366

By Dalia Hassan at Ahad, Mac 08, 2020
Assalamualaikum wbt

Ahad : 08/03/2020

Hari ni aku masuk larian sempena Sambutan Hari Wanita Sedunia kat Dataran Kemerdekaan Shah Alam. Sue ajak, aku on jer lagipun takder apa nak buat hujung-hujung minggu ni.. Kalau dok rumah pun bosan juga.. Sabtu memang dah jadi penghuni tetap kat rumah... So Ahad adalah hari untuk keluar beriadah..



Cantik medal dia.. sama macam baju.. bunga-bunga cinta...
Jumpa sepupu aku.. dia masuk larian ni jugak...
Balik dari run, singgah speedmart jap beli Bliss.. lega bila masuk perut... menghilangkan dahaga sungguh.

Sambung lagi makan creampuff ni.. alahai... gemuk!

Lewat petang aku masak nasi goreng bodoh, makan dengan Crispy Spicy Peria si Hairul dengan Fasha ni...
Berselara kau!

Malam aku susah nak tidur pulak.. Agaknya terlebih tenaga kut...
Alahai.....

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review