Sahabat

Halaman

27 November 2020

Chapter 11 : November 2020 ~ Page 332 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, November 27, 2020

Assalamualaikum wbt


Jumaat : 27/11/2020

PKP / MCO : Hari Ke-255


Sarapan beli kat warung dalam kampung

Aku nak menanam pokok bayam brazil kat tepi rumah aku... aku ambil anak pokok kat rumah mak aku semalam untuk tanam sebelah rumah aku ni.. So aku minta asben aku buatkan batas, untuk aku pacakkan pokok bayam tu kat situ.. Pak mentua aku tengok asben aku macam tak pernah buat keje kampung (memang tak pernah pun), terus pak mentua aku ambik alih tugas asben aku....

Acah-acah je ni... untuk bergambar.. hahaha

Siap! cuma nak buat penghadang je kat tepi2 tu...

Betik yang beli kat econsave semalam..
manisssss sama macam akuuuu..

Penat berkebun tadi... pastu tumpang makan rumah mentua aku sebab aku tak masak... 
ngeeeeeee!

Drop-off barang jap kat City-Link Taman Daiman Kota Tinggi

Pergi keluar duit kat Maybank, pastu ternampak kedai saka yang baru je buat opening hari ni... apalagi.. dah nama pun saka.. berhantu... singgah la apalagi... bagai ditarik-tarik...

beratur agak panjang juga laaaa...


Kemas dan tersusun..

Balik singgah beli pelam asam kat tepi sungai

Malam masak megi... request dari asben aku..
Alhamdulillah... senang keje aku hari ni...

hahaha!




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review