Sahabat

Halaman

19 November 2020

Chapter 11 : November 2020 ~ Page 324 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, November 19, 2020

 Assalamualaikum wbt


Khamis : 19/11/2020

PKP / MCO : Hari Ke-247


Off day.


Sarapan aku hari ni. Makan sambil mengenangkan nasib diri yang hidup sendirian kat sini... 
Bila aku stress.. aku makan. Bila aku makan, maksudnya aku tengah stress. 

Bila sedar diri yang badan aku makin naik akibat dari stress yang melampau lalu menyebabkan aku makan banyak, maka aku pun ke NSK Kota Damansara untuk mencari buah-buahan sebagai makanan diet aku untuk dimakan bersama oat.

Alah. Pendek cerita, nak buat overnight oat la... nak makan makanan yang sihat.

Aku kalau nak beli buah memang suka ke NSK sebab banyak pilihan buah. Macam-macam ada. Pilih jer nak yang mana.

Alang-alang dah ke Kota Damansara, balik dari NSK aku terus ke Bake With Yen, nak topup bahan buat kek mana yang dah nak abis tu.

Lepas masuk Bake With Yen, singgah Speedmart sebaaris tu, semata-mata nak cari aiskrim potong ni.

Balik dari Kota Damansara, terus ke Subang Bestari, depan Klinik Syifa' untuk ambil Ayahman Scones yang aku order kat penjual. Dia minta aku ambil depan klinik ni.

First time makan. Memang terbaiklah... makan panas2.. masuk dalam microwave dalam seminit. Pehhhhh! Sedar tak sedar empat ketul telan sorang2...

Menu makan malam aku order guna Foodpanda. Macam pelik jer bihun sup ni.
Simple sangat.

Malam on laptop. Rasa macam tak puas jer tengok skrin laptop, kecik sangat. Tu yang aku sambung ke tv. Besar... puas hati.

Tak sedar pukul berapa baru aku tertidur depan laptop. 
Sedar-sedar dah pagi.






0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review