Sahabat

Halaman

24 November 2020

Chapter 11 : November 2020 ~ Page 329 Of 366

By Dalia Hassan at Selasa, November 24, 2020

Assalamualaikum wbt


Selasa : 24/11/2020

PKP / MCO : Hari Ke-252


Off day.. Banyak perkara yang nak disettlekan hari ni...


Stok terakhir overnight oat untuk sarapan pagi ni. Kena makan untuk bekalkan tenaga aku hari ni.

Eh. Tambah sikit lagi la tenaga. Makan donut. InshaaAllah kenyang sampai malam. ehek!

Pagi dalam pukul 9 aku ada appointment dengan Proton Servis untuk servis kereta aku. Esok nak gerak balik Johor, so kena la servis siap2 lagipun memang dah sampai masa untuk di servis.



Selesa gak duduk dalam ruang menunggu ni. Yang penting boleh buat air sendiri dan ada station untuk cas henpon. Kalau nak tengok tv pun ada disediakan.

Settle servis kereta, misi mencari coklat untuk dibuat kek petang nanti.

Mencuci kesayangan walaupun dalam musim hujan sekarang ni.

Anjing ni... tak tau kenapa dia asyik ikut aku dari depan dobi matahari, siap halang kereta aku.. aku dah bagi dia makan, tapi dia tetap kejar.

999 KM

Settle melarikan diri dari Encik Anjing yang halang kereta aku, aku terus ke JPJ Shah Alam untuk tukar nama kereta lama aku tu.

Babai kereta. Semoga berbahagia dengan owner baru.

Misi mencari Din Sardin @ JPJ

Panjangnya beratur, tunggu sesi lepas rehat..

Sebelum balik rumah, aku singgah makan dekat KuWa Kitchen jap. Makan nasi ayam penyet. Aku suka sambal dia, sedap. Kena dengan selera tekak aku ni.. Dah kenyang, kejap lagi bolehlah aku sambung kerja kat rumah... siapkan order customer Shopee.

Siap. Kejap lagi boleh packing...

Snek makan malam aku...






0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review