Sahabat

Halaman

02 November 2020

Chapter 11 : November 2020 ~ Page 307 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, November 02, 2020

  Assalamualaikum wbt


Isnin : 02/11/2020

PKP / MCO : Hari Ke-230


Hari ni kerja lor. 

Malas betul rasa. Malam tadi pun tidur lewat sebab siapkan order customer Shopee. Aku memang akan buat malam untuk lambatkan masa expired. Memang aku akan lekatkan oxygen absorber untuk tambah ketahanan kek tu tapi aku tetap risau kalau sampai ke customer dalam keadaan rosak. Tapi setakat ni, alhamdulillah la... Semuanya ok...


Tengahari aku merempit jap pergi Parcelhub, dropoff barang.

Lepas ke Parcelhub, merempit ke J&T pulak.

Petang balik kerja aku singgah beli nasi lemak singgit dekat depan HELP University. Aku suka sambal dia, sedap...

Jangan percaya pada gambar ya. Nampak macam sebungkus jer yang aku makan. Tapi sebenarnya tiga bungkus aku bedal. Cover sarapan sekali dengan makan malam. 

haha gemuk!

Dah makan nasi lemak singgit kali tiga bungkus tadi, sampai rumah aku sambung buat kek lagi. Tapi entah kenapa dan apa badi yang rasuk aku entah. Leka. Lupa nak adjust suhu oven sampai hitam kek aku. Frust! Rugi seloyang.
Siap2 buat customer punya, mana lebihan tu aku potong2 untuk aku makan nanti...

Ngeeeeee!



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review