Sahabat

Halaman

22 November 2020

Chapter 11 : November 2020 ~ Page 327 Of 366

By Dalia Hassan at Ahad, November 22, 2020

 Assalamualaikum wbt


Ahad : 22/11/2020

PKP / MCO : Hari Ke-250


Malam tadi aku goreng donut frozen Kak Wani, tiga biji.. Tapi tak cukup... so pagi ni aku goreng 4 bijik. Alhamdulillah. Gemuk. Tertuang gula banyak pulak... tapi takpe.. aku dah ketuk-ketuk sebelum makan. Karbo tinggi kauuu!

Perabihkan stok buah yang ada dalam peti ais sebelum aku balik kampung nanti...

Panaskan nasi goreng daging semalam. Aku memang biasa macam ni ya kawan-kawan. Kalau masak, mesti untuk dua tiga hari punya sebab kalau aku masak, bukan untuk makan sorang. Tak reti masak macam kat kedai, goreng sorang makan.

Aiskrim potong kaki perisa kacang merah.
My all time favourite. 

Tengahari ni pergi mendobi kat dobi matahari.. Rasa dahaga sangat, tapau nescafe ais kat restoren sebelah...

Masa aku balik Segamat sebelum ni, mak aku ada cakap yang dia nak power bank sebab henfon dia cepat makan bateri. So aku belikan la kat Shopee... aku beli dua, tapi tak tau nak bagi yang mana satu kat mak aku. Rasanya aku bagi yang putih kut, sebab dah siap ada kabel. Kalau yang pink tu kena sambung kabel lain.

Lepas maghrib aku mem baking pulak... siapkan order untuk customer Shopee...

Masuk empat loyang sekali dalam oven...

Hari ni aku makan overnight oat at night. 
Bolehlah... tak semestinya makan time sarapan, kan.




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review