Sahabat

Halaman

07 November 2020

Chapter 11 : November 2020 ~ Page 312 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, November 07, 2020

 Assalamualaikum wbt


Sabtu : 07/11/2020

PKP / MCO : Hari Ke-235


Semangat nak berbasikal hari ni, sekali tengok basikal aku pancit. aduhlahhhh.. hilang semangat dibuatnya. Last2 pergi la berjoging kat Elmina jap.


Rasa macam nak kekal jer kat Zero KM ni. Nak angkat kaki pun malas. Lama sangat tak bersukan. haha

Jalan-jalan jer la.. menikmati pemandangan

Dari Elmina terus ke Segi Fresh, cari lauk. sebenarnya aku teringin nak makan sambal sotong kering. So niat nak beli sotong kering la ni.. padahal tak pandai pun masak. Apa-apa nanti aku tanya pakcik serba tahu jer la..

 Pakcik Google

Ramai gak orang pagi-pagi ni. eh ye la.. Sabtu kannn...

errrr... yang benarnya nak masuk kedai saka ni... sebelah je dengan Segi Fresh.

Jem pulak...



Sotong Kering Korea sekilo RM99.90.. aku ambil sekeping jer dah RM17.50 (0.175 gram)

Sotong kering badan ni murah la pulak... aku ambil 0.152gram cuma RM5.78 jer.

Mungkin sebab yang atas tu sotong K-Pop.. sebab tu harga dia mahal kut....

Saranghaeeeeee!
Daebak!!!

Sampai rumah, terus order makan.
Masak?
Malas laaaaa

AbangANDA kan ada.
FoodpANDA!

Ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review