Sahabat

Halaman

03 November 2020

Chapter 11 : November 2020 ~ Page 308 Of 366

By Dalia Hassan at Selasa, November 03, 2020

Assalamualaikum wbt


Selasa : 03/11/2020

PKP / MCO : Hari Ke-231


Hari ni aku off tapi aku ada kerja sikit nak settlekan.

Lagi... kuih frozen Eka menantu Pakcik Suboh. Pisang Molen, Kuih Bom, Sardin Roll, Karipap Daging dan Karipap Ayam.

Alang-alang pergi Mydin, bertindak selaku Personal Shopper Sjn Adam sekali. Macam-macam juga dia kirim. Barang dia lagi banyak dari aku.
 haha

Aku biasa beli satu jenis kicap jer.. dia kirim kicap pekat, kicap cair, kipas udang.. eh aku pun pening. video call jer la kejap-kejap.. haha


Akhirnya balik rumah aku masak megi jer sebab kepenatan. Malas dah nak masak, kejap lagi dah nak buat kek.

ketagih


Tapak Kuda dan Swissroll coklat.


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review