Sahabat

Halaman

13 November 2020

Chapter 11 : November 2020 ~ Page 318 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, November 13, 2020

Assalamualaikum wbt


Jumaat : 13/11/2020

PKP / MCO : Hari Ke-241


Salam jumaat semua...  hari ni segar jer rasa.. pagi-pagi rasa happy jer, mungkin sebab dapat tidur yang berkualiti malam tadi. Alhamdulillah. Bila badan segar, nak buat kerja pun rasa bersemangat. Siap nyanyi-nyanyi lagi...


Lepas punch card terus beli sarapan kat kantin. Tengok kueytiaw ni nampak menarik jer, terus beli... Lagipun rasa macam dah lama sangat tak makan kueytiaw...

Masuk2 ofis, tengok atas meja ada parcel ni... Seingat aku macam tak ada barang Shopee yang sepatutnya sampai dalam sehari dua ni... Tengok-tengok rupanya dari kawan baik aku dari zaman sekolah rendah dulu, Norfathliana Daud. Alhamdulillah... dapat sejadah dari kawan lama...


Siap ada nota tu.. hahaha

Petang lepas kerja aku hantar kunci motor kat kawan aku.. sebab mintak tolong dia bawak motor aku balik rumah... Esok dia yang akan datang bantu kawan aku yang akan repair tangki rumah aku tu... so alang-alang aku mintak tolong la sorang bawak balik motor aku.. balik nanti diorang boleh balik sama-sama. Lama dah motor aku ni tinggal kat opis.. kena gak bawak balik supaya aku boleh selalu guna at least pergi kedai runcit...


Otw balik rumah aku singgah beli goreng pisang jap. Entah apa yang merasuki selera aku hari ni... lapar sajer.

Sampai rumah melantak ni pulak.

Adeh!

Bila nak kurus ni????


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review