Sahabat

Halaman

08 Januari 2020

Chapter 1 : January 2020 ~ Page 8 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Januari 08, 2020
Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah sebab ada trial month untuk sebulan bagi tahun ni untuk aku mulakan diet. So selagi belum cukup tempoh sebulan, aku makan je la selagi apa yang ada. #eh.. tapi aku makan sikit2 je tau, bukan abiskan semua... Bak kata orang tua2, sekadar merasa...

Pulut kuning dengan rendang ayam terhebat ni, kopral adam yang bawak. Wife dia masakkan...

Kek ni pun dia yg bawak... Utk sepotong ni untuk aku sorang. Saja aku potong nipis, tak nak makan banyak... (Nipis keeeeeeee?)

Apam balik ni kak sariha yang bagi...
Petang tadi ada roll call tapi aku tak pergi sebab settlekan kerja. Ada bacaan ikrar dadah sekali.. pastu pakcik2 tu balik opis dok cerita ada makan sedap. Ada mee bandung la bla bla bla.. last2 aku terliur dan teringat2 keenakan mee bandung muo. (Pakcik tu poyo je.. padahal takder makan2 pun)

Balik dari opis agak lewat skit. Balik tu aku terus singgah tapau mee bandung muo kat Subest.

Alhamdulillah...
Hilang kempunan..
Haha

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review