Sahabat

Halaman

20 Januari 2020

Chapter 1 : January 2020 ~ Page 20 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, Januari 20, 2020
Assalamualaikum wbt



Pagi-pagi sebelum masuk ofis, aku singgah kantin jap beli sarapan. Spageti Bolognese jadi pilihan aku.. alah. aku kan minah salih celup-celup.. mestilah tekak pun tekak omputih. #konon

Pagi-pagi lagi Sue Senget datang bawak bubblewrap yang aku order tu. Korang pun mana yang nak beli bubblewrap boleh tengok kat ig dia... bubblewrap_shahalam

Abis kerje, aku stay ofis dulu sebab malam ni aku  nak pergi rumah abg aku. So memang sengaja la aku keluar lambat sikit sebab memang confirm lah KL tu jem. Tu yang aku gerak lambat sikit.

Saja pusing-pusing depan KLCC.. menikmati keindahan KLCC katanya...

Anak buah aku, Luqman tunjukkan kat aku hasil tanaman dia dalam pasu.

Tu lah kegunaan bubblewrap yang aku beli kat Sue Senget tu, untuk balut TV yang aku nak bawak balik Kota Tinggi nanti. Terima kasih abg ijat sebab sudi bagi aku TV ni... TV ni asalnya dia letak kat studio apartment dia kat Embassy Garden... dia serah kat OYO untuk uruskan, so dia tukar dengan TV yang baru. TV lama ni jadinya rezeki untuk rumah aku kat Kota Tinggi tu. Alhamdulillah

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review