Sahabat

Halaman

29 Januari 2020

Chapter 1 : January 2020 ~ Page 29 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Januari 29, 2020
Assalamualaikum wbt

Asalnya hari ni aku nak pergi servis motor dan tukar bateri motor aku kat Modenas Subang... Tapi malangnya, diorang takder stok bateri motor aku tu. Takperlah. Nanti aku buat kat bengkel motor biasa jer...

Dari pagi hujan... Perut lapar.. lepas call Modenas tadi, memang rasa nak guna food panda jer untuk beli makan. Tapi tiba2 teringat dekat Nasi Kandar Melayu Utara kat seberang jalan sana. Diorang takder guna khidmat food panda.. nak guna rider bungkusit, macam mahal sikit. So aku keluar la juga, lagipun aku boleh singgah Super Seven untuk beli barang sikit.

Dalam jam 3.30pm aku gerak pergi dewan badminton Ener-Z untuk training bagi game Piala KPD SJ nanti

Lepas abis training, hujan masih tak reda.. so aku ambik kereta dan balik dengan kereta. Macam biasa la.. jem tak hengat...

Malam aku keluar dengan Sue pergi layan bubur kat Restoren Night Circle Seksyen 11 Shah Alam. Ingatkan ada busking .. rupanya takder.

Balik dari makan bubur, terus aku siapkan barang2 untuk buat sandwich pagi esok





0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review