Sahabat

Halaman

31 Januari 2020

Chapter 1 : January 2020 ~ Page 31 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Januari 31, 2020
Assalamualaikum wbt

Jumaat : 31/01/2020

Aku rasa dekat tiga bulan aku tak join larian dan senamrobik setiap pagi Jumaat di IPD... Stamina aku pun memang dah lama ke laut sebab lama tak exercise.. So pagi ni aku redah jer la lebih-lebih lagi tang larian tu... Sebab dah terjanji dengan Sue Senget nak lari sama-sama dengan dia pagi ni...

Seawal pagi lagi Sue dah wasap aku, nak pastikan yang aku datang pagi ni.. takut sangat dia aku lipak...hahaha! Sebenarnya niat untuk lipak tu memang dah ada... malas betul nak keluar seawal pagi ni.. guling-guling lagi best...

Grup A : Team yang lari laju ( budak-budak muda yang stamina kuat dan yang baru abis rekrut tu bolehlah join grup ni... lari tanpa henti )

Grup B : Team yang jogging atau dalam erti kata lain, separuh - separuh... Separuh jogging, separuh jalan....

Grup C : Team yang slow - Yang ni boleh dikategorikan sebagai team yang jalan melenggang kangkong atau team yang jalan sepak daun, bersiar-siar sambil menghirup udara pagi yang segar. Selain itu juga, team ni juga yang kebanyakan ahlinya akan mengelat... slow-slow jalan keluar dari ipd dan senyap-senyap seludup masuk ikut pagar belakang... sedar-sedar diorang yang sampai ipd dulu daripada grup A. haha (eh! sorang dua jer yang macam ni, bukan semua)

Aku? Aku sentiasa berada di grup B... Separuh jogging, separuh jalan... tapi biasanya lebih banyak berjalan dari jogging.

Sabar jer la aku dengan diorang ni... tak sampai 500meter pun dari pintu masuk IPD, diorang dah melenggang kangkong... muda-muda belaka pulak tu.. hahaha

My boss (trafik)

Sue Senget


Sambung senamrobik pulak...

Tengahari pergi Warung Nasi Ayam Klasik USJ 1, lapar Nasi Ayam Penyet, ternampak pulak Sagu Gula Melaka ni... beli la sebekas... memang sedap..

Ayam Penyet Klasik

Sebelah petang training badminton pulak...

Pakcik Mizan MPV... tangan dia kuat oooooo.. sekali dia smash, menjunam laju shuttlecock tu... seram.

Balik singgah pasar malam Subang Perdana semata-mata nak beli tauhu bergedil ni... alang-alang, beli tengkuk ayam sekali...


Berakhir sudah Chapter 1 dalam The Chapter ni... Alhamdulillah...
Harap Chapter 2 akan ada kelainan dan lebih baik dari ni, dan membawa lebih banyak kebaikan.



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review