Sahabat

Halaman

28 Januari 2020

Chapter 1 : January 2020 ~ Page 28 Of 366

By Dalia Hassan at Selasa, Januari 28, 2020
Assalamualaikum wbt

Hari ni anak2 dah start sekolah, aku pun hari ni akan balik ke Subang.. Setiap kali nak balik Subang mesti berat hati... tapi nak buat camana, terpaksa jugalah. Sebenarnya esok kalau ikutkan aku masih cuti, tapi aku nak pergi hantar motor aku kat Modenas untuk di servis dan tukar bateri.

Pagi aku masak Aglio Olio untuk sarapan. Tapi gambar ni nampak macam hambar la, tak cantik. Tapi rasa boleh tahan sedap.

Kekonon nak kilatkan lampu kereta ni. Tapi harapn musnah sebab tersalah beli bahan.

Giler ke?

Bye Kota Tinggi. Semoga berjumpa lagi.

Hiway

Balik singgah jap tapau makan. Ayam Penyet la apalagi...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review