Sahabat

Halaman

19 Januari 2020

Chapter 1 : January 2020 ~ Page 19 Of 366

By Dalia Hassan at Ahad, Januari 19, 2020
Assalamualaikum wbt

Bangun pagi hari ni tiba-tiba jer aku teringin nak makan sotong yang ada telor sotong kat dalam tu. Tak taulah kenapa air liur aku ni meleleh-leleh je bila teringat nasi goreng cili padi sotong telor seketul yang aku pernah buat aritu.

So aku plan dalam pukul 10 lebih nak pergi NSK Kota Damansara jap cari sotong yang bertelur. Sementara pagi tu aku sarapan Timmy Burger yang ada berbaki lagi dua ketul dalam freezer tu...


So dalam pukul 10 lebih, aku pun keluar pergi NSK dengan niat nak cari sotong yang bertelur.. Tapi malangnya, sotong jer yang ada.. telurnya takder.. mungkin bukan musimnya kut...

Mula2 aku ingat nak beli mangga ni... tapi bila mengenangkan beratur panjang kat cashier dan aku cuma beli mangga jer, terus aku kansel..

Nak gerak balik, tiba-tiba hujan lebat pulak kat luar tu.. nak tak nak terpaksa aku lepak dulu layan Tealive sementara tunggu hujan reda...

Tealive Bang Bang Fresh Milk.

Hujan berhenti jer, aku pun terus gerak dan menyinggah Uptown Kota Damansara untuk beli Nasi Tiga Budak Gemuk.

Tak taulah aku kenapa sambal dia tu sentiasa menjadi pujaan hati aku.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review