Sahabat

Halaman

30 Disember 2020

Chapter 12 : Disember 2020 ~ Page 365 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Disember 30, 2020

  Assalamualaikum wbt


Rabu : 30/12/2020

PKP / MCO : Hari Ke-288

Meniti hari kedua terakhir berakhirnya tahun 2020...


Dah kurus ke tu???

Memang dah kurus pun... Jari kelingking aku...

Takder sarapan.. pukul 11 lebih aku pergi tapau nasi kat kantin. Sambal ikan bilis dan kari ayam seketul. RM10.. betul2 kenyang aku dengan harga ni. Hahaha

Tengahari As ajak keluar lagi pergi makan kat Summit. Aku ok je.. naik kereta baru dia, Honda H-RV.. canggih. Bila la aku nak pakai kereta Honda ni...

Masa tengah makan, abam polis belakang tu saman tauke kedai yang kami makan, sebab tak ikut SOP... Meja tak ada penjarakan.. pelanggan duduk dekat2.

Tadi dah makan nasi, ni makan chicken chop pulak..

Balik beli roti kek pulak.

Makan jer kan..
takper. Tahun depan start diet..

Percayalah


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review