Sahabat

Halaman

05 Disember 2020

Chapter 12 : Disember 2020 ~ Page 340 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, Disember 05, 2020

 Assalamualaikum wbt


Sabtu : 05/12/2020

PKP / MCO : Hari Ke-263


Ingat pagi ni nak jogging. Tapi tak tau kenapa tak pergi. hahaha

Pergi econsave, ingat nak cari aiskrim murah macam yang beli kat Econsave Taman Daiman Kota Tinggi aritu, tapi tak ada pulak kat Econsave sini. Takperlah.. beli aiskrim lain jer...

Hari ni buat mee sup guna lebihan aksesori oden yang ada lagi semalam.
Daging tu memang ada dalam peti ais rumah aku... stok daging qurban aritu.. aku jarang masak, kalau masak pun sikit jer untuk aku makan sorang.. tu yang masih berbaki lagi dalam peti ais.


Sambil-sambil tu aku buat kek pandan ni untuk anak-anak aku makan

Tenggelam sudah cokelat yang aku letak kat atas kek tu. haha

Sedap.




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review