Sahabat

Halaman

11 Disember 2020

Chapter 12 : Disember 2020 ~ Page 346 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Disember 11, 2020

 Assalamualaikum wbt


Jumaat : 11/12/2020

PKP / MCO : Hari Ke-269


Public holiday.

Tak ada apa nak buat. Ingat pagi ni nak jogging kat Elmina East, tempat aku biasa jogging time hari cuti, tapi anak2 ajak pergi Elmina West sebab nak pergi kat terowong oren dalam drama Cinta Sekali Lagi yang tengah viral tu... Kalau ikutkan aku, aku lebih suka jog kat Elmina East sebab tak ramai orang....

Tapi layankan jer la....

Sebenarnya... syok juga bila pergi kat tempat yang ramai orang ni... boleh cuci mata sekali..

Ngeeeeeeeeeeeeee!





Tudung Si Ainul dah macam tudung makcik-makcik...

Budak yang tak suka bergambar

Lepas jogging makan nasi lemak sementara tu basuh baju sekali kat dobi matahari... Nasi lemak singgit, tapi sorang makan sampai dua bungkus. Abis sia-sia jer kalori yang terbakar masa jogging tadi...

Restoren Tomyam Udang Galah sebelah Dobi Matahari tu masih tutup lagi.. kami guna meja dia sementara untuk makan.. Harap owner tak marah la... lagipun lepas makan, memang kami bersihkan macam biasa...

bersih sebersih bersihnya......

 siap lap dengan tisu basah anti bakteria lagi... 

Tiap kali mencuci mesti kena ambil mesin yang besar ni..20 kg... nak guna yang 14kg memang tak muat.... 

Petang buat oden pulak.. kali ni aku tak guna Oden Cekyana... aku guna pes tomyam adabi + kiub tomyam + pes asam pedas... sedap memang sedap tapi tak feel nikmat macam aku makan guna pes Oden Cekyana... yang tu memang aku puji sedap... sangatttt... ikhlas ni.. 

Tapau air extrajoss susu kat kedai mamak depan kawasan rumah ni jer.. apalagi.. guna khidmat abam Foodpanda laaaaa...

Malam aku tengok kuah tomyam tu ada lagi... aku pun panaskan pastu letak kepingan mee kering mee segera tu... berebut anak-anak aku makan.

Sedap.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review