Sahabat

Halaman

16 Disember 2020

Chapter 12 : Disember 2020 ~ Page 351 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Disember 16, 2020

 Assalamualaikum wbt


Rabu : 16/12/2020

PKP / MCO : Hari Ke-274


Hari ni aku sampai opis agak awal sikit dari biasa... Biasa lepas punch card, aku akan ke kantin cari makanan untuk sarapan... tapi untuk hari ni, aku ada bawa bekal simple untuk dimakan nanti... Jimatlah duit sikit... tak adalah asyik nak membazir jer hari-hari beli makan kat luar.


Pagi ni buat sandwich telur untuk anak-anak aku.. Simple jer.. tak ada tomato, tak ada timun dadu. Yang ada cuma telur, serbuk lada hitam dan mayonis. Sedikit gula dan perahan lemon.

Aku bawak pergi opis, dah makan separuh baru teringat nak ambil gambar....

Lauk pun aku buat ayam goreng jer... tak sempat nak tumbuk sambal.. takper kut..
Si Ainul pun sakit perut aritu makan sambal nasi yang order guna Foodpanda pun. Bukan salah restoren tu pun... diorang tu yang tak ingat dunia kalau makan sambal pedas...

Balik kerja, malam tu diorang tak nak makan nasi..
Kenyang katanya...
So aku goreng keropok lekor jer la...

Sedap dan kenyang...


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review