Sahabat

Halaman

20 Disember 2020

Chapter 12 : Disember 2020 ~ Page 355 Of 366

By Dalia Hassan at Ahad, Disember 20, 2020

  Assalamualaikum wbt


Ahad : 20/12/2020

PKP / MCO : Hari Ke-278


Keropok lekor untuk sarapan pagi ni...


Balik singgah beli kuih apam senyum jap untuk anak aku.. Si Arissa memang suka makan apam ni...

Anggur ni beli untuk Arissa sebab dia memang suka sangat kat anggur... Penyudahnya dengan aku sekali dok perabihkan, sekali hadap je.. manissss sangat.. tak ada biji.. murah pun murah

Si kakak ni pulak jenis yang tak suka makan buah. Aku suruh dia makan anggur tu sebiji je, punya la lama dia nak abiskan... 

Geram je aku tengok.
Cuba kalau makanan yang tak berkhasiat tu, cepat je dia menghadap. 

Lauk tengahari aku... Daging goreng kunyit.


Tumbuk sambal tempoyak sikit...

Menu makan malam aku dan anak2... Burger ayam crispy order guna Foodpanda.

Rasa macam tak lengkap hari kalau tak guna khidmat Foodpanda. 

😅😂🤭


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review