Sahabat

Halaman

10 Disember 2020

Chapter 12 : Disember 2020 ~ Page 345 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, Disember 10, 2020

Assalamualaikum wbt


Khamis : 10/12/2020

PKP / MCO : Hari Ke-268


Hari ni aku off tapi petang nanti aku ada perjumpaan AJK PERKEP dengan Tuan OCPD... So ada masa sikit pagi ni sempatlah aku siapkan kek customer Shopee aku. Sebelum pergi IPD nanti bolehlah aku pergi drop-off jap..


Membaking... Mujurlah tak banyak nak dibuat pagi ni...

Swissroll coklat

Tapak Kuda

Sebelum masuk opis, pergi drop-off dulu kat Citylink Taipan USJ...

Ngam sampai IPD, hujan makin lebat... So stay dulu la dalam kereta sampai hujan reda. Risau gak.. Zuhor tak solat lagi.. harap sempat la sebelum meeting start..

Entah bila la nak pencen jadi bendahari. 
Tazabar....

Big Boss

Diet katanya ..

Errrr... Krik krik krik

Diet sangat...

Geng huhahuha @ Geng Wanita Senget. Lepas meeting terus pergi dewan besar, ada zumba...

Tu dia.. sampai rumah order Nasi Ayam Gepuk Yeop guna Foodpanda.

Gemuk pun gemuklah...





0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review