Sahabat

Halaman

15 Ogos 2020

Chapter 8 : Ogos 2020 ~ Page 228 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, Ogos 15, 2020
Assalamualaikum wbt


Sabtu : 15/08/2020

PKP / MCO : Hari Ke-151

Yes! hari untuk bermalas-malasan! Dok rumah guling-guling macam tenggiling sambil menambahkan lemak-lemak di badan...


Pagi-pagi aku goreng mee je. Kebetulan daging kicap ada lagi aku simpan kat tempat sejuk beku. Aku guna tu jer sebagai perencah...

Pagi ni la baru aku perasan yang peti ais aku tu tak sejuk. Nervous juga dibuatnya.. aku ingatkan rosak, rupanya auto defrost.. agaknya sebab aku sumbat banyak sangat barang dalam tu... sepuluh tahun guna peti ais ni, inilah kali pertama auto defrost. Sebelum ni kalau ada masa aku bersihkan terus. Last-last mana yang dah lama tak masak tu, aku buang jer. 

Pergi Speedmart, beli bun sambal bilis ni dengan aiskrim potong perasa kacang merah. Cuakup dah ni untuk makan malam. Alhamdulillah.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review